Urząd Gminy Kwilcz
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
64-420 Kwilcz










| Poprzedni miesiącListopad 2025 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwilczu
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
64-420 Kwilcz
Stanowisko urzędnicze ds. realizacji świadczeń rodzinnych
I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Do naboru może przystapić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo Unii Europejskiej, obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
c) korzysta z pełni praw publicznych;
d) posiada nieposzlakowaną opinię;
e) nie jest skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
g) wykształcenie i staż pracy:
- co najmniej średnie lub średnie branżowe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 2 lata stażu pracy (mile widziany staż na podobnym stanowisku urzędniczym);
- wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 1 rok stażu pracy (mile widziany staż na podobnym stanowisku urzędniczym).
II. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
- ustawa o pracownikach samorządowych;
- ustawa o finansach publicznych;
- ustawa o dostępie do informacji publicznej;
b) znajomość przepisów prawa z zakresu procedur administracyjnych:
- Kodeks postępowania administracyjnego;
c) znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności:
- ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;
- ustawa o świadczeniach rodzinnych;
- ustawa o pomocy społecznej;
- ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
- rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu ,,Dobry start”;
- ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”
d) praktyczna umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej i Internetu;
e) umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych;
f) umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizacji powierzonych zadań;
g) komunikatywność;
h) umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
i) umiejętność planowania i organizacji pracy;
j) postawa etyczna - wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność;
k) posiadanie cech osobowościowych: rzetelność, dokładność i odpowiedzialność;
l) kreatywność;
m) dyspozycyjność.
III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań stanowiska ds. realizacji świadczeń rodzinych należy w szczególności:
wydawanie i przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, świadczenie ,,Dobry start” oraz jednorazowe świadczenie z tytułu urodzenia się dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu;
informowanie wnioskodawców o prawidłowości wypełniania druków i oświadczeń oraz wymaganych dokumentach niezbędnych przy rozpatrzeniu wniosku;
przygotowywanie decyzji administracyjnych dot. świadczeń rodzinnych i jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu oraz rozstrzygnięć i przekazywania informacji w sprawach dot. świadczenia ,,Dobry start”;
sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu i świadczenia ,,Dobry start”;
sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe i sprawozdań z ich wykonania;
przestrzeganie terminów załatwiania spraw;
współdziałanie w kształtowaniu polityki społecznej w środowisku lokalnym;
obsługa programów komputerowych zgodnie z wymogami (prowadzenie komputerowej bazy danych osób ubiegających się o świadczenia oraz jej przetwarzaniu dla potrzeb realizacji tych świadczeń);
kierowanie się zasadami etyki zawodowej.
a) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu;
b) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy;
c) wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu;
d) praca administracyjno-biurowa;
e) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
f) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
g) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
h) oświetlenie naturalne i sztuczne;
i) wykonywanie zadań pod presją czasu;
j) miejsce niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy);
k) pierwsza umowa o pracę zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
V. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
a) osoba wyłoniona z konkursu może zostać zatrudniona na jednym ze stanowisk urzędniczych (w zależności od poziomu wykształcenia oraz posiadanego stażu pracy);
b) nabór na stanowisko odbędzie się jednoetapowo, tj.:
- ustna rozmowa kwalifikacyjna obejmująca sprawdzenie wiedzy z przepisów prawnych wymienionych w ogłoszeniu oraz sprawdzająca predyspozycje, co do przydatności kandydata na stanowisku urzędniczym.
VII. Wymagane dokumenty:
a) CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (według wzoru dostępnego na stronie internetowej);
c) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
f) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
g) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osoby niepełnosprawnej.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu (pokój nr 6) lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwilczu, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych” w terminie do dnia 15 lipca 2019 r. do godz. 15 00(decyduje data faktycznego wpływu oferty). Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne (brak wymaganych dokumentów) lub nie podpisane nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
Postępowanie dotyczące naboru przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone w oparciu o „Regulamin pracy Komisji przeprowadzającej nabór” na stanowisko urzędnicze, który stanowi Załącznik nr 2 do Zarządzenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty elektronicznej drogą telefoniczną.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego będą dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem lub – w razie nie rozstrzygnięcia naboru – przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://gopskwilcz.bipstrona.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu i w Urzędzie Gminy w Kwilczu.
Kwilcz, dnia 05 lipca 2019 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu
Halina Sierszulska
KLAUZULA INFORAMACYJNA
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwilczu reprezentowany przez Kierownika Panią Halinę Sierszulską z siedzibą w Kwilczu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23.
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu e-mail: kontakt.itrs@gmail.com.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze prowadzonym w oparciu o ustawę o pracownikach samorządowych i kodeks pracy.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: odbiorcy uprawnieni na podstawie przepisów prawa, w szczególności tacy jak: członkowie komisji prowadzącej nabór oraz podmioty/osoby wnioskujące o informację publiczną (w zakresie danych podlegających udostępnieniu). Pana/Pani dane, w tym w szczególności imię i nazwisko, w zakresie realizacji zasady jawności życia publicznego mogą być publikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy Kwilcz (w tym BIP) w postaci udostępnianych rejestrów.
5. Nie jest planowane, aby Pani/Pana dane osobowe były przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej przez 5 lat lub wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych nie przewidzianych wymogiem ustawowym.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych określonych w art. 221 kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie dodatkowych danych osobowych jak np. numer telefonu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO odbywa się za dobrowolnie wyrażoną zgodą. Za zgodę na przetwarzanie danych uznaje się dobrowolne podanie danych we wniosku aplikacyjnym o wolne stanowisko urzędnicze. W przypadku niepodania danych ustawowo wymaganych nie będzie możliwy udział Pani/Pana w procesie naboru.
Urząd Gminy Kwilcz
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
64-420 Kwilcz
Telefon alarmowy 112
Pogotowie ratunkowe 999
Straż pożarna 998
Policja 997
Pogotowie energetyczne 061 295 32 08
Pogotowie gazowe 992